21 Ocak 2013 Pazartesi

2013 HOŞ GELSİN



                       2013 te görüşmek uzere demiştim ama, bu kadar da uzun sure ara verilmez ki:((
                          yeni bir yıla girerken yine koşuşturmalarla geçirdik, çogunun fotografını bile                        
                            çekmeye fırsatım olmadı:(( ama arada derede çekebildiğim çalışmalarımı
                                            yine sizlerin beğenisine sunuyorum:)))
                                 
                         











Bu arada  kurumsal firma ile de calışmalarım oldu ,ama benimkisi 100 adet kavanoz idi, 
ilk duyduğumda
''allahım sana geliyorumm '' dedim, ama korktugum olmadı, ve destek kuvvetlerimle birlikte :)) sağsalim zamanında urunlerimi teslim ettim:))
en guzel kısmı ise koşuşturma  bittikten sonra, gelen teşekkür maili  ve tcnet firmasının yeni yıl ağaçlarından bir kare fotograf idi:))






12.12.12 'de  düzenlenen TCNET şirket kokteyli için hazırladığım
yeni yıl mutluluk kavanozlarım:))













Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...