8 Kasım 2012 Perşembe

MİNİ MİNİ KAVANOZLAR

Göknur hnm la tanışmamız 1 seneye yaklaştı,kendisine ilk olarak yıldönümü çalışması hazırlamıstım,
hikayeli cookie lerle hazırlanan calışma dan sonra evlilik teklifi alması , beni oldukça mutlu etmişti, daha sonraları farklı calışmalarla yine görüşmüştüm kendisi ile,)
Bu sefer ki çalışmamız ise Göknur hnmın nişanı içindi, nişana gelecek davetlilere verilmek üzere hazırlanan mini şeker kavanozları hazırlamamı istedi benden,bende nişan conceptine uygun renkleri baz alarak mini şeker kavanozlarını bu mutlu günlerine ortak olmak için hazırladım:))

Bu arada GÖKNUR&AYKUT çiftine şeker gibi bir hayat diliyorum:)))



1 yorum:

Sibelce dedi ki...

merhaba esra hn.
cookileriniz yenmeye kıyılmaz biblo gibiler. elinize sağlık iletişim adresinizi öğrenebilirmiyim?
sibelcemoda.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...