20 Mayıs 2012 Pazar

DOĞUM GÜNÜ


Yine bir pasta ile karşınızdayım:) 
Bu pastanın sahibi Fransa da yaşayan Neşe hnmın prensesi
AYŞE PELİN...
 Bir kaç günlüğüne istanbula gezmeye gelen Neşe hnm beni aradığında
 kızı Ayşe Pelin için pasta yaptırmak istediğini ve pastayı
Fransa'ya götürmek istediğini söyledi,  
ben  önce bi afalladım ve şaşkınlığımı gizleyemeden nasıl yani!!!
 hani cookie ler bır çok kez yurt dışına gıttı ama, pasta nasıl gidecek diye söyledim kendisine!
Neşe hnm benden daha soğukkanlı davranarak siz merak etmeyın ,ben uçakta kucağımda bile götürürüm
dedi:))
Bende, hemen hazırlıklara başlayıp
1 günün içeriisnde hem cookie leri hem pastayı hazırlandım ve neşe hnma teslim ettim:)
tabi giderken o kadar fazla önlemler aldım kı aman pastaya bişey olmasın diye!!!
 ve sonuçta  hazırladığım pasta ve cookie ler  fransa' ya gitti ve ben bir ilki daha gerçekleştirmenin  mutluluğunu  yaşadım ve bu  gerçekten benim için paha biçilemezdi:))

nice güzel yaşlara AYŞE PELİN:)



 tekrar görüşmek dileği ile, mutlu hafta sonları:)














Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...