30 Nisan 2012 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ

Zeynep hnmla ilk tanışmamız Buse hnmın beni tavsiyesi ile oldu:)
ilk olarak Zeynep hnm için erkek arkadaşına doğum günü
sürprizi  hazırladık, daha sonra da annesinin doğum gününe
hazırlandık:)
İnanılmaz güzel sohbetlerimiz oldu,
neler yapıp neler tasarlayacağımızı konuştuk ve onun isteklerini,
elimden geldiğince cookie lere
yansıtmaya çalıtım:)
annesi Meral hnm için hazırladığım doğum günü cookie leri:)


sevdiklerinizle birlikte nice güzel yaşlara MERAL hnm:)




ZEYNEP&SÜLEYMAN

Bu da Zeynep hnmın erkek arkadaşı Süleyman bey için hazırlağımız 
doğum günü cookie leri:)

 ve proteinsiz olmazz!!!


ve işte o an!!!
ilk duyduğumda çok şaşırdım, şaka herhalde dedim, fakat resmi 
zeynep hnm bana gonderince inanılmaz heyecanlandım...
kurabiyelerim ve çerçeve!!!
inanılmaz bi şey kurabiyelerimi çerçeveletmişler, nasıl yani dedim, yok böle bişey
olamaz dedim ama resmi görünce önce çok duygulandım, sonra
 da hemen sizlerle paylaşmak istedim
hep söylenirdi çerçeveltmek lazım diye ,ama ben gerçek olacağını tahmin bile etmemiştim:)
benim kurabiyelerim artık çerçeve de:)))


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...