14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ

Veeeee... işte SEVGİLİER GÜNÜ !!!
inanılmaz bir haftaydı bence;) sevgili teması çalışmak ,inanılmaz heyecanlı idi;)
burdan öncelikle güzel dileklerde bulunan herkese çoooook teşekkür ediyorum:)
benim için tecrübesi olacak bir haftaydı, bir çok mail, telefonlar hiç durmadan 
devam etti... elimden geldiğince yetebildiğim kadar bir şeyler yapmaya
 çalıştım:)
uykusuz geçen günlerden sonra bugun o güzel mailleri, telefonları almak,
inanılmaz güzeldi!!!
inanın tüm yorgunluğum geçti şu an:)
Sevgililer gününe aşk kavanozu ile başladık ve arkası geldi,
maalesef hikayeli cookie çalışamadım:( çünkü yetişmeyeceğimi düşündüm!!
buna rağmen cookie leri hazırlarken devamlı yokk yetişmeyecek, hay Allah nasıl yapacağım
demekle geçtii!!!
tüm gün bunları sayıklayaraktan cookie yaptım, ama sonunda çoook şükür yetiştirebildim:))
evin içinde depar atan bi tipin düşünün, işte o bendim!!!
vee...
emin olun uzaklara bile yetiştim diyebilirim... 
2 tane yurtdışından sipariş aldım, inanılmaz stresli ama çok  heyecanlı idi...
amerika ve ingiltere<3
uzaktaki insanları da  mutlu etmenin keyfini yaşıyorum şu anda:))
herşey çok güzeldi!!!
herkese tekrar teşekkür ediyorum ,
beni de bu mutluluğa ortak ettikleri için:)

AŞKINIZ BİR ÖMÜR DAİM OLSUN!!!

sevgili aşk kavanozumuz:)



maalesef üzelerek söylüyorum ki,
cookie lerin çoğunun resmini çekemedim:(
bazılarınıı da ancak gece ve acele çektiğim için çok içime sinmedi:(



























Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...